Huawei lansirao novi softverski brend za inteligentnu vožnju i očekuju pola milijuna vozila opremljenih tim sustavom u godinu dana

Huawei nastavlja svoj pohod na industriju električnih automobila velikim koracima.

Branimir Vorša | 24.04.2024. / 11:45

Huawei
Huawei (Foto: Afp)

Kineski tehnološki div Huawei predstavio je svoj najnoviji pothvat u industriji električnih vozila, predstavljanjem Qiankuna, novog softverskog brenda za inteligentnu vožnju.

Jin Yuzhi, izvršni direktor Huaweijeve poslovne jedinice za inteligentna automobilska rješenja (IAS), otkrio je planove za Qiankun da obuhvati sustave za samostalnu vožnju, uključujući šasiju za vožnju, audio i vozačevo sjedalo. 2024. bit će prva godina masovne komercijalizacije pametne vožnje, poručio je Jin. Očekuje se da 500.000 automobila biti opremljeno Huaweijevim sustavom samovozećeg vozila na cestama do kraja godine.

Gina Raimondo Američka ministrica trgovine komentirala novi Huaweijev čip: "Mi imamo najsofisticiranije poluvodiče na svijetu, a ne Kina"

Očekujući značajno usvajanje, Jin je istaknuo da će više od 10 modela automobila koji integriraju Huaweijev sustav Qiankun izaći na tržište u roku od godinu dana.

Huaweijev pohod na pametne automobile započeo je 2019. godine, s ciljem konkuriranja njemačkom automobilskom dobavljaču Boschu u eri inteligentnih električnih vozila isporukom softvera i komponenti partnerima. U studenom 2023. godine tvrtka je najavila izdvajanje svoje jedinice za pametne automobile u novu tvrtku u koju će biti uključene i osnovne tehnologije i resurse dok je osiguravala ulaganja od partnera, poput proizvođača automobila Changan Auto.

Huaweijeva suradnja s kineskim proizvođačima automobila već je rezultirala sa sedam EV modela, uključujući partnerstva sa Seresom, Cheryjem, Avatrom i Arcfoxom. Vrhunski kineski brend Stelato, lansiran s BAIC-om, predstavio je svoj prvi model, limuzinu S9, signalizirajući Huaweijevu sve veću prisutnost na tržištu električnih vozila.

Taj strateški potez koincidira sa žestokim ratom cijena u kineskoj automobilskoj industriji, koja se bori sa sporom prodajom i zabrinutošću zbog viška kapaciteta, dok se više od 40 marki natječe za pozornost potrošača.

Huawei Huawei izuzetno zadovoljan s 2023. godinom, najavljuju još bolju 2024.

Kao odgovor na tržišnu dinamiku, Aito, kojeg podržava Huawei, ponudio je popuste do 2.760 dolara na svoje nove SUV-ove M7 do kraja travnja, ističući konkurentnost koja pokreće inovacije i pristupačnost u kineskom rastućem sektoru električnih vozila.

Izvor: Reuters

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti